Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

irriterad, galen, you name it

Kategori: Maj 2009

jaa lite irriterad blev jag idag kan man säga. skulle på hundträning i Angered i inomhushallen med de bästa gänget. började med att jag skulle bli lite sen då jag inte fick färdtjänst förrän 25 min innan vi skulle vara där och de tar 30 min att åka minst men såklart var det samåkning så jag var en halvtimme sen och missade hela början av träningen. när vi skulle åka hem skulle jag få vänta ett tag eftersom jag fick en rätt sen tid efter träningen skulle vara klar men den tiden dödade vi iaf genom att ta en promenad så när  väl taxi kom lite tidigare tom sa han att vi skulle vänta ett tag(länge) på en gubbe på ett annat ställe, (han var iaf lika irriterad som jag så han förstod iaf..) såklart var gubben sen också 20 min så kom hem en timme efter jag hade tänkt!! swatch sa vad han tyckte också genom att lägga sig tillrätta med sitt "morr" och somna ;)

aja till det som har mest med swatch att göra då ;) vi tränade 8 ekipage i inomhushallen vilket är toppenskönt att kunna vara inne! gjorde lite blandade övningar som gick bra. tog sedan en fika vilket var det roligaste nästan idag tror jag ;) hade inte så mkt träningsmotivation idag så rätt skönt med lite kortare träning och längre fika, då det är passivitetsträning för oss och det behöver swatch! han låg så fint vid min sida hela tiden, stolt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: