Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

då sitter vi här igen

Kategori: Maj 2009

ja då sitter vi här igen efter en veckas lov som nu är slut. En vecka som har gått fort men inte hänt så mycket egentligen mest swatchgrejer, plugg, slappat och träffat lite trevliga människor. swatch verkar nöjd, han har fått lagom mycket, inte så som det blir ibland när han är helt slut. några större träningar annars bara jobbat, lekt i snön och fått min uppmärksamhet överlag. Igår när vi kom hem efter en trevlig kväll hos mormor och morfar sov han bakom mig när jag tydligen tappade något för helt plötsligt stod han brevid mig och hade plockat upp det jag tappat, toppenbra!!!! idag råkade slänga en sak av misstag som såklart hamnade i botten och swatch var hjälpsam så han fick äntligen göra det han annars inte får, plocka upp ur soptunnan ;) duktig är han och han kommer numera på stört när jag tappar saker eller ber om hjälp, annars är det skönare att bara ligga och sova ;)

Nu sista dagen blir lugn, jag måste göra klart de arbeten jag har segat med och swatch får vara med och hjälpa till vid behov, sen ska vi bara mysa

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hallå goa barnbarn !!!

    Vad mysigt du skriver !! Jättekul att få följa dig och mormors gosse, va duktig han är ! va glad jag blir, måste säga att det var görmysigt att du var hos oss och titta på melodifestialen såna kvällar vill jag mera av

    Kramar

    gissa från vem ?


Kommentera inlägget här: