Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

busen swatch

Kategori: Maj 2009

ja en riktig buse är vad han är ;) han är ofta väldigt osmart när det gäller det mest men när han kan hitta lätta sätt att belöna sig själv, då är han rätt smart kan man säga. förra året hade jag alltid ett kortare retrieverkoppel också i handen förutom att han sitter fast, nu har jag bara det när vi är inne utan vantar då det inte funkar att min arm flyger som ett draagspel varje gång han får för sig behöva nosa och uträtta sin behov ;) då drog han iaf så flög godiset ur min hand till honom, jackpott för honom ;) nu har han då kommit på att om han drar av min vante om jag är förlångsam med belöningen så får han ju jackpott ändå, nu det sista hann jag iaf säga tack så släppte han, ingen bra vana även om det är skrattretande så måste den vanan bort

hade iaf en mysig stund ute förut där han sprang runt i snön, grävde och rullade sig :) Lycka på hög nivå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: