Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

long time, no seen

Kategori: Allmänt

nu är jag hemma ifrån 2 helt galet roliga och grymma på veckor på ågrenska med underbara vänner. när jag kom hem möttes jag utav en överlycklig swatch, som jag har längtat efter honom! trodde inte att det skulle vara så svårt att vara ifrån honom eftersom jag visste att han hade det bra men.. idag är det vrålvarmt så det får bli lite svalare först sen ska vi ut på en härlig långpromenad!! mysigt och härligt värrre.

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej goa du !

    Gott höra att du haft bra , men det har du ju sagt men kul att läsa. jag har ju haft förmånen att träffa gossen ett par gånger nu. Har inte syndat, han har fått något lite, inte köttbullar men två godis har det blivit varje dag. Vi ses snart.

    Kramar

    Mormor


Kommentera inlägget här: