Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaah

Kategori: Maj 2009

idag var vi på ikea med linda och shiva vilket var riktigt trevligt :) swatch skötte sig både perfekt och helt som han inte ska så är varken nöjd eller inte.. just nu snurrar många tankar om honom och det är rätt frusterande, att ha hund är det bästa som finns i hela världen men det är mycket runtomkring som man oroar sig för, tänker på, är frustrerad över osv. vi har en "stressig" period nu ett tag framöver sen är det här över, jag hoppas på att det kommer vara positivt men det vet jag inte än.. får väl se.. längtar iaf tills dess och hoppas på det bästa men är väl inte så säker på det.

förresten vem läser här egentligen, ska jag ha kvar bloggen eller ska den bort? känns inte som om någon läser här längre? aja tiden får väl utvisa om den är kvar eller inte..

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Klart bloggen skall vara kvar mitt hjärta !

    Hörde på telefon att gossen låg i din säng, var det rångt ?

    du kan svara mig vid tillfälle. Jag älskar att läsa din blogg, men min dator har krånglat lite så jag har inte fått framm kommentaren jag är skitdålig på datoer känns det som.

    Men jättekram från

    Mormor

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej going !

    Hoppas detta funkar nu Jossan. Mina inlägg försvann ju sist.

    Klrt du skall skriva, det är ju skitkul att följa med dig och momors gosse. Skulle vilja se hur han är när ni är på IKEA, så om det surrar en fluga är det jag.

    Jätte kram

    Mormor

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hallå mitt hjärta !!!!

    Hade behövt mormors gosse här. Vi har hundratals flugor runt oss inomhus och utomhus .

    jag håller på att bli tokig. slår med flugsmällan dygnet runt just nu, gissa vad jag säger

    Kram kramar från

    Mormor

  • Martin säger:

    Din pappa läser iaf :-)

    2011-09-28 | 16:27:41

Kommentera inlägget här: