Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Sommarloov

Kategori: Maj 2009

Jag har sommarlov nu!:D Igår kväll var det avslutning osv.. Jag har alltså gått ut grundskolan, sjuukt!! har inte riktigt fattat det ännu men det kommer väl? hoppas jag iaf!
Det kommer även betyda att jag e hela stor del av dagarna så swatch får umgås med mig!;) han brukar inte alltid vara jätteglad i början av loven då han e van att få sova hela dagarna tills jag kommer hem, en grej som har märkts det sista e att han sover inte alltid på nätterna utan ligger vaken och kollar på mig? så han sover numera när jag e i skolan... )
han fick värsta rycket  nyss och bara hoppade upp i mitt knä och typ pussade ihjäl mig ;)<3 MYYS

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej morrmors älskling !

    Vilka betyg och vilka pussar, jag föredrar nog betygen i alla fall !!

    ser fram mot midsommar då du är här med mormors gosse.

    Lova att du tar med fint väder så gossen kan springa runtt ordentligt på gräs.

    Gräs är väl bättre än asfalt har jag förstått.

    kramar till er både bara puss till dig

    Mormor


Kommentera inlägget här: