Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

snart sommar

Kategori: Maj 2009

Har egentligen inget vettigt att skriva här nu känns det som, vi tränar inte så mycket just nu, motivationen har försvunnit lite och jag har varit tvungen att ta igen mitt sociala liv lite och umgåtts med mina klasskompisar som vi snart kommer splittras ifrån varandra. För mig ska det bli såå skönt med sommarlov och jag hoppas att jag får upp motivationen igen att träna och har tid och ork för det.
det märks att vi inte har tränat så mycket för när vi gör det så tar det en stund innan han fattar att han ska koncentrera sig, han vill mest nosa runt och rulla sig i gräset.
Nu hoppas vi på att sommaren kommer hit på riktigt fast inte för varmt för då orkar ju inte swatch med men det skulle vara bra med uppehåll iaf.
rätt meningslöst attt jag ens skrev men aja..

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej gullegoa !

    Som du sa är sommaren här med det vanliga vädret just nu, men det blir bättre. Du har ju en fantastisk res att se fram emot. Allt kan ju bara bli bättre, så nu kan ni vila både du och mormors gosse. Vi ses tyisdag på avslutningen.

    Kram

    den gamla mormodern


Kommentera inlägget här: