Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Midsommar

Kategori: Maj 2009

I morgon är det midsommar :) som alltid ska vi fira det uppe på landet på orust:) det mesta är nu packat förutom swatchs saker men först ska vi en tur till hans sjukgymnast och sedan är det dags att fixa hans grejer sen åker vi :) det ska vi skönt att komma upp dit och bara chilla runt lite. på lördag kommer vi hem igen och då är det dags att packa om bara för på tisdag åker vi och han åker redan på måndag. det är första gången som vi är borta från varandra såhär länge! vi har max varit borta från varandra i 7 dagar typ och nu blir det typ 17 dagar, kommer sakna honom sjukt mycket tror jag samtidigt som jag kommer att ha fullt upp och om jag ska vara ärlig trorr jag att han kommer tycka det kommer bli lite skönt att få vara "vanlig" hund i några dagar.

Ha en bra midsommar så får jag se om jag hinner skriva innan vi åker annars så skriver jag när jag kommer hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: