Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

allmänt trött..

Kategori: Maj 2009

Just nu e jag allmänt trött på allting... känner att jag behöver skriva av mig även om inte allt handlar om swatch så gör det alltid det i slutändan ändå..
Har just nu ett stort dåligt samvete för swatch för jag har liksom inte orkat göra något med honom så han får sina promenader, hjälper mig ibland men ligger mest brevid mig och bara sover. I helgen blev jag lite halvsjuk som jag blir ibland när jag har överansträngt mig lite så då hade jag en hund efter mig var jag en gick, han var inte glad när han var tvungen att gå i från mig utan ville hålla koll på mig och vara nära mig ifall jag behövde honom vilket jag verkligen uppskattar! det är mysigt även fast det blev lite jobbigt när han skulle sitta brevid mig när jag låg i soffan och kollade på film så jag såg ingenting men jag gillar han ändå :)
Idag hade jag sååå önskat att han  var med mig  hos min sjukgymnast som var helt dum i huvudet (så får man kanske inte säga men det stämmer!) för det första trodde hon att jag var efterbliven och pratade med min ass om allt alltså över huvudet på mig vilket jag HATAR! sen e jag känslig när man ska ta ut rörligheten och man måste vara väldigt försiktig för annars blir det inget bra men det var hon absolut inte! hon tryckte på även när jag sa att det inte gick mer och då bad hon mig slappna av?! tänker aldrig mer gå tillbaka till henne! önskade att swatch kunde varit med och typ försvarat migg ;) nä så får man inte säga men ändå..
lite klag från mig men hoppas nästa inlägg blir lite mer positivt!
Imorn ska iaf swatch jag ha en mysig dag hemma hos farmor och farfar och vila upp oss :D

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej min goa tjej !!!!

    Vad jag önskar att jag varit med dig. Det är inte ofta jag blir arg och tappar humöret. Detta hade varit ett tillfälle för dig at se mig i gång . inte kul.

    Men stå på dig du om någon är ju clwer.

    Nu är det ju dags att komma till mig och bara vara, det ser jag fram emot. krama mormors gosse

    Kram

    Mormor


Kommentera inlägget här: