Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Liseberg

Kategori: Maj 2009

Igår var vi på gruppträff på liseberg med servicehundarna. vi kom fram en halvtimme innan det "började"
så swatch var rätt trött på att vänta och lite orolig innan vi kom in men där inne blev jag iaf nöjd med honom. Vi tränade platsliggning men annars bara socialt då de inte får vara lösa där. men eftersom det är så mycket intryck så rätt det verkligen med att bara vara där. märker skillnad från förra året och det borde jag ju verkligen göra så det är skönt! dock hade vissa grejer kunnat gå bättre som t ex när vi åt kunde han haft bättre passivitet men annars gick han väldigt bra.

har dock redan fått värsta nervositeten för kommande årsprov vilket ändå är låååångt kvar men känner att tiden finns inte så jag vill, dygnet borde verkligen ha fler timmar! aja hinner jag inte skriva igen så önskar jag och swatch en god jul!

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej lilla hjärtat !!

    Ni är duktoga du och mormors gosse du skall se att allt kommer att gå bra med gossen framöver också han har ju dig som boss eller hur.

    Kramar stora varma till er båda så ses vi snart

    Mormor


Kommentera inlägget här: