Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Kungsmässan

Kategori: Maj 2009

Idag fick han för första gången följa med till kungsmässan. Äntligen! Har länge tänkt fråga/ta med honom och vet ju eg att han fick gå med men har inte känt för det riktigt men idag fick han följa med. vi gick och fikade med en gammal ass, när han fick syn på henne (ute, utan täcke) blev han ÖVERLYCKLIG! längesen jag såg han såå lycklig... inne på kungsmässan skötte han sig fint, inget skäll eller så, däremot skulle han någongång ligga bakom mig istället vid någon annan men sen låg han fint brevid i princip hela tiden. Det var kul att alla här i kungsmässan som bara tror att han är världens buse fick se honom jobba också..

när vi kom hem gick vi och köpte gran med familjen, det är ju snart jul! väl hemma var han lite tyken eller ngt när han först öppnade dörren för mig sedan när jag är påväg in går han tillbaka och stänger igen ;) aja rätt rolig e han ändå. nu ligger han bara och stensover, en lång dag blev det för honom med mycket jobb och så men nöjd är han iaf :)

nu väntar det bara en sista skolvecka innan lovet sen har jag all världens tid till swatch vilket jag ser fram emot!

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hallå där !!

    Vilken dag ! Ni är toppen du och mormors gosse. Nästa gång du kommer hem till oss kan han ju följa med in det känns både bra och dåligt förstå mig rätt. Men han är verkligen välkommen och jag förstår att allt blir lättare nu för dig och gossen. Längtar efter dig.

    Kram

    Mormor


Kommentera inlägget här: