Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

gamla bilder

Kategori: Maj 2009

sitter här en kväll som denna och kollar på en massa gamla bilder på swatch från han var 3 veckor och framåt. kommer fortfarande ihåg när den lilla söta valpen kommer springade till oss när vi skulle hämta honom, 8 veckor gammal. har verkligen lärt mig massor genom swatch sedan dess vilket jag är riktigt glad för!

en bild från samma dag vi kom hem, inte långt efter vi kom hem la han sig under mina fotplatter och gjorde så direkt när han fick chansen. jag hade brutit benet så hade alltid fotplattorna uppe de första veckorna han bodde hos oss, tills han upptäckte att han inte fick plats när han hade växt och jag hade nere benen som vanligt igen ;)

swatch ligger nu brevid mig och sover efter tre dagar med julfirande, det är inte alltid lätt att vara hund ;) imorn ska vi nog ta en låång sovmorgon igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: