Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

.

Kategori: Maj 2009

Just nu händer det inte så mycket med swatch, jag har ett ständigt dåligt samvete för att jag lägger för lite tid på honom, skulle så gärna vilja lägga så mycket mer tid men tiden finns inte, just nu har jag sjuukt mycket i skolan innan lovet men om bara några dagar är det över och jag hoppas att dem sista grejerna blir bra innan lovet.. under lovet ska jag ta tag i allt igen och det väntar även en mysig gruppträff på liseberg nästa vecka..

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej min hjärtegoa !!

    Slit inte ut dig så här före jul, jul lovet får du och gossen njuta av tillsammans.

    Revbenspjälls beställning är verkställd, det blit gott.

    Kramar

    Mormor


Kommentera inlägget här: