Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Påsklov

Kategori: Maj 2009

Idag var sista dagen på påsklovet, riktigt deppigt :P känner inte såå mycket för att börja skolan imorn igen och verkligen inte inför kemiprovet på onsdag som jag visst inte pluggat så mycket på...
Lovet har varit super och jag har lagt i princip all min tid och kraft på swatch men det har varit så roligt! Hellre att ha fullt upp med swatch än att inte göra något.
Idag var vi i stan med linda och shiva och det var supermysigt, vi tränade lite allt möjligt och det gick rätt bra, han skällde iaf inte så mycket och det är väldigt bra. Sen gick vi och åt lunch på McDonald´s fast idag fick vi inte komma in?! Rätt dåligt tycker jag eftersom alla McDonald´s i sverige är godkända för servicehundar och sist fick vi komma in men inte idag. Som tur var hittade vi en liten skuggig plats så att det inte behövde få värmeslag. värmen är rätt jobbig för hundarna nu, jjag tycker att det är jätteskönt och slipper också ha masssa kläder på och då blir det lättare att röra sig och träninga blir lättare.
Imorn ska jag och linda ta en promenad med hundarna och det blir mysigt. Skönt att inte alltid köra samma träning utan ibland ta en promenad och prata lite.  På morgonen ska jag till hjälpmedelscentralen på möndal och jag kanske tar med honom, har inte bestämt mig än men förra veckan var jag också där och då var han med och det klarade han utan problem.

Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: