Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Orust

Kategori: Maj 2009

Just nu sitter jag brevid mormor och kollar på tv och swatch har precis ätit upp sin kvällsmat. Vi sitter i sommarstugan på landet, Orust. Idag har det varit hur varmt och skönt som helst så swatch låg i skuggan under bordet och jag satt och solade;) Han fick springa lös en stund och han blev så lycklig fast han var rätt tagen av värmen så det blev bara passivitetsträning idag men det är ändå det vi behöver mest så det var bara bra!
Vi ska vara här nu över påsk och det är så mysigt, det märks på swatch hur bra han trivs här! Imorn kanske vi går ner till havet så får han bada och svalka av sig om det blir varmt imorn med.
Jag har haft lov denna vecka så då har vi lagt in en växel ;) vi har träffat linda med shiva mycket och tränat, vi har blivit bra vänner nu så det är kul att ha någon som man tränar  med, jag blir så mycket mer motiverad att träna med henne än när jag tränar själv och hundarna går bra ihop också.
I onsdags var vi på rallylydnad igen och det gick super!! Vår instruktör tyckte han var jätteduktig och vi fick jättemycket beröm, hon tyckte även att vi ska tävla i det men det får vi se ;) kanske, kanske :P

Nu har swatch somnat framför tvn och jag ska vara lite social.

GLAD PÅSK

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Glad Påsk på dig själv, nu är det morgon och påskafton, vi skall njuta av varandra och ha det bra, momors gosse verkar njuta för fullt. Han är jätteduktig.det är underbart att ha er här.

    Påskpussar till er båda

    mormor


Kommentera inlägget här: